Apie mus

Mes esame dviejų kartų komanda. Nuolat diskutuojanti, analizuojanti, kurianti ir veikianti. Mūsų pirmasis bandymas dirbti drauge buvo vaiko gimtadienis. Kur supratome, jog būti komanda mums yra įdomu, paprasta ir linksma.

Nuolat kalbėjome kokias prasmingas, įdomias veiklas mes galime pasiūlyti Zarasų vaikams. Ir iš tų galvojimų gimė edukacijos. Mus ėmė kviesti į renginius: pradinukų išleistuvės, vestuvės, bendruomenių organizuojami renginiai. Išbandėme save ir stovyklose. Organizavome ir vienos dienos, ir visos savaitės dienos stovyklas. Vaikų įspūdžiai mums buvo dovana už pastangas.

O šalia visų įtraukiančių veiklų, mes nuolat svajojome apie privatų vaikų darželį. Ir štai mes čia! Savo svajonės išsipildyme. Kuriame vaikų darželį, kuriame teikiame prioritetą empatiškam ryšiui su vaiku. Toks, koks šiandien yra šis darželis - tai nėra galutinis rezultatas. Mes nuolat esame apmąstymuose ką galime keisti, ką įtraukti, ką sukurti.

Dėkojam visiem tėveliams už pasitikėjimą mumis. Ačiū, kad leidot pažinti jūsų vaikus. Laukiame jūsų!

Ina Bardinskienė
Aleksandra Titarenko

,,Darbo su vaikais užuomazgos prasidėjo tapus mama. Mama, kuri yra pagarbios tėvystės gerbėja. O dirbdama Robotikos akademijoje supratau, kad buvimas su vaikais yra nuolatinės pamokos. Pamokos apie juos, apie aplinką ir apie save. Visada bandau žvelgti iš vaiko perspektyvos: kaip jis jaučiasi? Kuo galiu būti naudinga? Ko nori jis? O ką jam tai duos?

Nuolatinis vaikų elgesio ir savęs analizavimas paskatino priimti naujus iššūkius. Gilinti žinias ne tik tėvystės srityje, bet ir pedagogikos, studijuojant pradinio ugdymo pedagogiką ir ikimokyklinį ugdymą. Ir atsiduoti „Vaiko laikas“ darželio veiklai. Nes pažinti, bandyti suprasti ir padėti augančiam žmogui man yra dovana.''

,,Esu darželio ,,Vaiko laikas” bendraįkūrėja. Savo patirtį išauginau bestudijuodama ikimokyklinę pedagogiką ir psichologiją. Turiu edukologijos, pedagoginės psichologijos magistro laipsnį. Esu auklėtoja metodininkė. Darbo su vaikais išmokau klausydama kolegių gerųjų pavyzdžių, analizuodama jų tinkamumą vaiko veiklai.

Suprantu, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, pilnas kūrybiškumo, laisvės, gebantis paprastuose dalykuose atrasti daug naujo, nežinomo. Būtent vaikai mane paskatina domėtis įvairiomis pedagogikomis, auklėjimo metodikomis, pozityvia tėvyste. Gebu įžvelgti vaikuose tai, ko nepastebi kiti. Esu įsitikinusi, jog nėra pedagogikos tinkančios visiems.

Mano lūkestis - sveikas, orus, bendraujantis, smalsus, kuriantis ir sėkmingai besiugdantis vaikas.''